Despre mine

vineri, 23 iulie 2010

Roșu-alb-albastru... Și negru

A început sezonul fotbalistic românesc 2010-2011 cu partida Sportul Studențesc - Oțelul Galați, scor 0-1. Primul gol al sezonului a fost marcat Laurențiu Iorga. Ce m-a impresionat a fost noul echipament al oțelarilor, mă obișnuisem cu acela bleu, acesta albastru-negru, pe care îl vor folosi în deplasări, seamănă cu cel al echipei Inter Milano.
Mă bucură rezultatul echipei, mă așteptam la o victorie. Să sperăm că se vor pune și la vânzare tricourile noi.
Alt meci din prima etapă:
Pandurii-Unirea Urziceni 0-0.

Sergiu Costin

Un comentariu:

  1. SportGalati:Eu nu sunt asa de impresionat de triocuri cel putin nu de modelul asta ,din ce am vazut mai sunt doua modele speram sa le putem cumpara cat mai curand asane-a mintit ghiuta dar cine stie.Pana atunci VINERI 30 IULIE cu toti la syadionul OTELUL pt meciul cu Pandurii

    RăspundețiȘtergere

cine si de unde se uită la mine