Despre mine

joi, 15 iulie 2010

Omagiu


Nici nu mi-a venit să cred. Am citit ştirea pe un blog. Am crezut că e o caterincă de blogăr. Nu am mai ascultat de mult piesele sale. Dar ştiu melodiile cu care am crescut. Cu toate că eram mic ele mi-au rămas în memorie, fără să vreau. Acum când le ascult îmi dau seama cât de bune erau piesele, vocea puţin răguşită fără aseamăn. Se făceau piese nemaiponenite fără a pune în textul lor acele cuvinte care se pun acum: mare, soare, fustiţe, maşini, bani, etc. Cânta doar despre dragoste dorită sau împlinită, cântece de adio.
Nu ştiu ce a fost în capul ei să facă pasul acesta. Era frumoasă, tânără totuşi, avea un copil, un soţ (aici poate fi problema!), albume scoase, faimă, etc.

Dumnezeu s-o ierte!

sursa:
http://www.protv.ro/noutati/madalina-manole-top-10-cele-mai-frumoase-cantece-ale-artistei.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cine si de unde se uită la mine