Despre mine

duminică, 27 iunie 2010

La plimbare

Plec de acasă cu gândul să mă plimb pe faleza Galațiului. Dar cum ajungi în zona "La Elice" și vezi numai moloz, găuri în beton, mirosuri specifice de subsol de bloc, slalom printre mașini îți cam vine să faci cale întoarsă. Dar cu ambiție și vrând să duc la împlinire scopul plecării de acasă, totuși am iesit să mă plimb, dau înainte. Cum cobor scările spre faleză, o văd inundată. Am uitat de prognozele meteo ale lui Bursuc de la Protv și că faleza este inundată. Noroc că au fost saci cu nisip de mai mergi pe ei. Dar după alti 30 metri trebuie s-o iei pe iarbă, pe unde deja e făcută cărare, dar neavând unde să înaintezi, mergi pe scări, Andrei, și stai pe o bancă.
Cam asta e plimbarea dintr-o duminică seara. Nu mai pun la socoteală pișcăturile țânțarilor care parcă numai pielea mea o găsesc. Autoritățile locale au uitat anul acesta să-i facă să dispară.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cine si de unde se uită la mine