Despre mine

miercuri, 19 mai 2010

Text Nr. 2

Am revenit după cum spus. Mă gândesc să-mi fac cumva public blogul, dar nu știu cum încă. Poate îmi dă cineva niște idei despre asta. Pentru că eu de scris voi scrie, dar trebuie ca lumea să citească ce scriu. Acesta e scopul blogului în principiu.
Se termină o zi în care am fost fericit că mi-am creat blogul. Și încă mai sunt. Numai gânduri la ce să scriu mi-au trecut prin minte. Dar toate acestea vor apărea puțin câte puțin în fiecare zi.
Voi scrie, cred că mâine despre cronica unui meci de fotbal. Apoi despre un gând de-al meu referitor la organizarea unui oraș, la curățirea lui, la modul cum poate, dacă poate o pesoană normală ca mine, să ajungă pe postul de primar al orașului. E o dorință de-a mea. Despre singura, până acum, ieșire a mea din țară. Sper să nu fie și ultima. Despre demisia unui nepot din armată, o demisie forțată. Despre cum se fac banii în România. Sau cum nu se fac.
Despre iubirea mea cu care mă voi căsători și dacă e un pas bun pentru amândoi. Cum organizăm nunta din timp. Pentru că totul costă bani și trebuie făcute cu mult timp înainte.
Despre multe altele. Toate cum îmi vor veni în minte.
Despre ... Cum zice și titlul Paginii: DESPRE TOATE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cine si de unde se uită la mine