Despre mine

joi, 20 mai 2010

Reclama

Nu voi vorbi despre reclamă la blogul meu ci chiar despre o reclamă dată la Tv. Este vorba de reclama Vodafone cu acei miri care își fac nunta pe munte. Nu există întrerupere de film, emisiune, la orice post de tv fără ca să nu o ruleze. Este și puțin cam lungă, este de apreciat ce au făcut cei doi, e inedit, dar o dă prea des. Își pierde și o reclamă din farmec dacă e bagată prea mult pe televizor. Dar mi-au plăcut reclamele la Vodafone cu Puya, cu Smiley...
Dar am văzut alta care mi-a plăcut. Momentan. E vorba de reclama la o gumă de mestecat. Guma de mestecat 5 ! E o reclamă futuristă și bine făcută, cel puțin pentru o gumă de mestecat. O voi încerca și eu să văd dacă chiar merită o reclamă așa bună.

PS. Nici măcar nu am telefonul pe Vodafone! :) Vorbesc doar de reclame.
PSS. Reclama respectivă era despre acoperirea națională.

http://www.youtube.com/watch?v=RhjqOH10Eg0

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cine si de unde se uită la mine