Despre mine

marți, 25 mai 2010

Eurovision 2010


Nu știu cât de mulți mai sunt fani ai Eurovisionului în România, dar mie unu îmi place concursul. Poate nu neapărat din cauza melodiilor, că sunt eu un meloman înrăit, că abia aștept să le ascult, eu ascultându-le de prin martie pe toate. Dar cred că îmi place ideea de vot, să văd cine câștigă, cum se bucură și dacă preferatele mele se potrivesc și cele ale publicului larg. Deci eu deja mi-am ales favoritele, melodia ce reprezintă România numărându-se, anul acesta, printre ele.

În seara aceasta se desfășoară Semifinala 1 unde se vor cânta 17 melodii (vor merge mai departe doar 10).

Prezentatorii emisiunii de pe TVR1 au specificat de la începutul emisiunii că sunt multe balade anul acesta, melodia Rusiei fiind una dintre acestea (așa îmi sună mie, a baladă) dar nu sună bine.

În seara aceasta nu voi avea multe bătăi de cap asupra cui va merge mai departe, România necântând azi și nefiind foarte multe piese bune în Semifinala 1. Așadar merg pe mâna Slovaciei în prima seară. La sigur !

Favorite: Moldova, Estonia, Slovacia, Serbia, Polonia, Belgia, Grecia. Să vedem dacă ele merg mai departe. Și din plicuri au ieșit câștigătorii: BosniaH, Moldova, Rusia, Grecia, Portugalia, Belarus (comentatorul Leo de la TVR1: "au fost atât de bune că nici nu mi le aduc aminte" :)) ), Serbia, Belgia, Albania și Islanda.
Dar cum de rușii sunt alături de moldoveni în concurs? Vorbesc de latura politică :)
Mi-au ieșit 4 pronosticuri din 7. Tot e bine. Și s-a terminat Semifinala 1.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cine si de unde se uită la mine