Despre mine

miercuri, 11 august 2010

Accident de mașină

Doamne ferește să faci accident sau să fii accidentat în România că stai mult și bine până ți se repară mașina. Eu mă aflu la categoria a doua, adică am fost accidentat, un Idiot a intrat în spatele mașinii mele și a fugit de la locul accidentului în data de 02-07-2010. Accidentul a fost declarat la poliție imediat, s-a dat numărul vinovatului către poliție HR-02-NPG. Tipul cică nu e din Harghita, e din Bacău, doar mașina e cu nr. de Harghita, aparține unei fundații, care fundație? nu se știe pentru că cei de la poliție nu vor să zică.
Am șteptat să văd dacă îl găsește poliția pe vinovat pentru a-mi putea repara mașina pe RCA-ul lui, ci nu pe Casco-ul meu. Nu l-a găsit așa că vreau să fac mașina pe asigurarea mea de la Omniasig.
Sun la București cum e procedura, mi se dă un număr de dosar, și merg a doua zi la făcut poze și schițe la noi pe centură, la Galați. Deci acum nici nu mă mai interesează cine e cel care a provocat accidentul!
Merg la Omniasig în centru, la Viorel Popescu, un domn respectabil, așa arată, de treabă, calm, un inspector în asigurări la Omniasig. Și îmi zice că nu poate da drumul la dosar mai departe deoarece nu are numărul dosarului de înregistrare de la Poliție, cel în care sunt notate câteva date despre vinovat. O simplă FOAIE !! Dar ștampilată și semnată de la Poliție.
Merg la Poliție, la secretară. Asta, o acrită, numai cât îi spui "Bună ziua" se simte atacată prin toți porii. O întreb dacă l-au găsit pe vinovat, dacă l-au aflat, îmi zice că doar nu se duce ea sau vreun politist din Galati, că doar nu se urcă în elicopter și îl caută pe ăla in Harghita, încerc să-i explic că de fapt nu mă mai interesază persoana vinovată ci că vreau doar o foaie în care sa scrie un număr de dosar. ATÂT !
Domne ce nervi am numai cât îmi amintesc!
O las baltă si plec. Revin in altă zi. Îi mai spun povestea... O lasă mai moale, dar că trebuie să vorbească cu directorul ei. Plec si acu cu speranta ca se ține de cuvânt și va vorbi.
Revin în altă zi și îl găsesc și pe politistul care mi-a dat o foaie semnată de la Poliție ca să pot circula cu mașina până o repar. Pare de treabă secretara acum, probail pentru că mai e si altcineva de față. Îmi xeroxează cererea/rugămintea de la Omniasig dată de Viorel Popescu și îmi spune că va trimite ea datele către Omniasig prin poștă că trebuie să fie totul oficial, legal.
Azi ma duc la Poliție cu gândul să las în scris o cerere, cu număr de înregistrare ca sa fie totul oficial. O întreb dacă a trimis datele prin poștă și îmi spune că da, dar (Of, fi-ți-ar darul mătii) că trebuie să vină fonduri de la Minister (nu știu dacă a spus cuvântul ăsta, dar asta mi-a rămas in minte) pentru timbre.
Îmi venea să-i arunc o bancnotă verde, 1 Leu, în față numa să aibă bani de timbru. Acuma nici nu știu dacă i-ar fi ajuns :))
Deci și poliția și Omniasigul se află pe aceeasi stradă, pe strada Domnească, dar ca să ajungă un plic durează 6 zile (atâtea cred că se fac azi de când a zis că le trimite). Distanța e de vreo 4 stații și dacă o iei la picior faci vreo 30 minute, așa lent, mai ales că e căldură afară nici nu trebuie să te obosești prea tare.
Am mai fost și la bancă, la BRD că mașina e luată de la Renault prin BRD pe o perioadă de 10 ani cu asigurare casco Ominasig obligatoriu. Merg eu la bancă și întreb acolo dacă eu nu plătesc rata ce se întâmplă, adică e masina mea sau masina lor? Îmi spune ca e masina mea, dar daca nu platesc rata, e masina lor. Îi rog ca fiind o intituție să adreseze o rugăminte la Politie să inainteze acele date către Omniasig pentru  a-mi putea repara dosarul. Normal ca nu fac acest lucru si mă trimite tot la D-nul Popescu Viorel. Și iar ma invârt în cerc. Deci n-am rezolvat nimic.
Deci !!! Nu mai aveți încredere în Politie, asigurări (câte am auzit eu de când umblu cu reparatia asta!) și în bănci (inclusiv BRD)
Ăștia de la asigurări când le dai banu e bine, dar când să te rezolve și pe tine te ține până mori. Un amic a făcut un accident cu mașina, masina varză, si de patru luni de zile nu-i dă valoarea mașinii. Altă poveste: erau trei intr-o masină, accident, așa, și au murit. Acum la RCA exista si chestia ca dacă mori in accident de masina se acordă familiei o anume sumă de vreo 500-700 milioane ROL de persoană. Ce au găsit ăștia de la asigurări? Că unul dintre morți o femeie, era oricum bolnavă si nu mai avea mult de trăit, ca avea nu stiu ce complicatie pe la ficatie, rinichi sau pe unde avea si nu i-a dat toata suma familiei.
Alții mi-au zis că mai bine nu declaram accidentul si mă duceam la asigurari si le spuneam ca asa am găsit-o în parcare. Poate ar fi mers, dar dacă fraierul ala din Bacău/Harghita s-ar fi dus la politie și ar fi spus ca eu am intrat in el? nu? există si varianta asta. Ieseam eu vinovat.
Doamne cât am mai scris. Dar cel puțin m-am răcorit. Poate citește cât mai multă lume și imi dă solutii cineva.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cine si de unde se uită la mine